شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

​​​​​​​اسلام‌آباد: میانجی‌گری تا دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه ادامه دارد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:28
اسلام‌آباد- ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با ابراز نگرانی عمیق کشورش نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه، بر لزوم پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌بس به ویژه پایبندی اسرائیل به آتش‌بس در لبنان تاکید کرد و گفت: میانجی گری اسلام‌آباد برای دستیابی به صلح پایدار ادامه خواهد یافت.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، «طاهر اندرابی» امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد اظهار داشت که پاکستان عمیقا نسبت به رویدادهای اخیر که حاکی از شکنندگی آتش‌بس موقت است، نگران است و از همه طرف‌ها دعوت به خویشتنداری می کند.

وی با استناد به سفر اخیر وزیر کشور پاکستان به تهران، سفر فرمانده ارتش لبنان به اسلام‌آباد و رایزنی های وزیر خارجه پاکستان با همتایان آمریکایی و ایرانی خود، افزود: وضعیت فعلی شکننده است با این حال امیدوارم همه اقدامات ما به سمت صلح و ثبات حرکت کند.

اندرابی تاکید کرد: پاکستان به میانجی گری ادامه خواهد داد، ما خواستار مشاهده ثبات پایدار به ویژه در لبنان هستیم و اینکه اسرائیل باید به آتش‌بس پایبند باشد.

وی افزود که معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان چهارشنبه شب با وزیر خارجه ترکیه گفت وگوی تلفنی انجام داد و طرفین پیرامون آخرین تحولات منطقه‌ تبادل نظر کردند.

ادامه دارد...

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.