به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، «طاهر اندرابی» امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلامآباد اظهار داشت که پاکستان عمیقا نسبت به رویدادهای اخیر که حاکی از شکنندگی آتشبس موقت است، نگران است و از همه طرفها دعوت به خویشتنداری می کند.
وی با استناد به سفر اخیر وزیر کشور پاکستان به تهران، سفر فرمانده ارتش لبنان به اسلامآباد و رایزنی های وزیر خارجه پاکستان با همتایان آمریکایی و ایرانی خود، افزود: وضعیت فعلی شکننده است با این حال امیدوارم همه اقدامات ما به سمت صلح و ثبات حرکت کند.
اندرابی تاکید کرد: پاکستان به میانجی گری ادامه خواهد داد، ما خواستار مشاهده ثبات پایدار به ویژه در لبنان هستیم و اینکه اسرائیل باید به آتشبس پایبند باشد.
وی افزود که معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان چهارشنبه شب با وزیر خارجه ترکیه گفت وگوی تلفنی انجام داد و طرفین پیرامون آخرین تحولات منطقه تبادل نظر کردند.
ادامه دارد...







