یاسوج -ایرنا - علی پارسایی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تکمیل فاز سوم تقاطع غیرهم سطح مهریان، عملیات اجرایی اتصال یاسوج به بزرگراه شیراز وارد مرحله جدیدی خواهد شد این پروژه که در مسیر کمربندی یاسوج به شیراز واقع شده، با هدف کاهش ترافیک و ایمنسازی یکی از نقاط حادثهخیز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است این تقاطع که سالها شاهد صدها تصادف دلخراش بوده و اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصدی و رفع بیش از ۵۰ درصد معارضات مردمی، امیدها برای بهرهبرداری زودهنگام آن افزایش یافته است.
منبع خبر "
ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.