شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تیم ملی والیبال زنان مغلوب ویتنام شد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:16
تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال زنان ایران در چهارمین مسابقه خود در جام والیبال زنان آسیا مغلوب ویتنام شد.

به گزارش ایرنا، جام والیبال زنان آسیا که از روز شنبه ۱۶ خرداد در شهر کاندون فیلیپین آغاز شده، امروز (پنج‌شنبه ۲۱ خرداد) با برگزاری 5 دیدار دیگر پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در چارچوب مسابقات پنجمین روز مرحله مقدماتی از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد به مصاف ویتنام رفت و سه بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

شاگردان لی دو هی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا سومین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کنند. شبنم علیخانی، معصومه قدمی، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، سیده نگار هاشمی، زهرا کریمی، سپینود دست برجن، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا (جمعه ۲۲ خرداد) از ساعت ۷:۳۰ دقیقه در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سون هه چونگ (دستیار)، فاطمه حسنی سعدی (مربی)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را در جام والیبال زنان آسیا همراهی می‌کنند. همچنین ندا پاکدامن نایب رئیس بانوان فدراسیون این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.