شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

برق ۵۳۱ اداره و بانک پرمصرف در خراسان رضوی قطع شد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:11
مشهد-ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی از قطع برق ۵۳۱ اداره و بانک پرمصرف در استان خبر داد.

علی مرادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور پایش میزان رعایت الزامات مدیریت مصرف در ساختمان های اداری و با توجه به هوشمندسازی کنتورهای ساختمان های ادارات و بانک ها در سطح استان کنترل و نظارت مستمر و برخط مصارف این دسته از مشترکین در حال انجام است.

مرادی افزود: در همین راستا با تنظیم محدودیت مصرف برای کنتورهای هوشمند هزار و ۹۴۸ اداره و بانک در سطح استان به میزان ۷۰درصد مصارف سال ۱۴۰۴ در ساعات اداری (۷ الی ۱۳) و ۴۰ درصد حداکثر مصرف روزانه در ساعات غیر اداری، از نیمه اردیبهشت ماه تاکنون برق ۵۳۱ اداره و بانک دارای تخطی از سقف مصرف قطع شده است.

وی افزود: امسال تمرکز ویژه‌ای بر کنترل مصرف در ادارات و ارائه مشوق‌های اقتصادی برای سایر مشترکان در نظر گرفته شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: طبق این برنامه، ادارات دولتی موظف شده‌اند در ساعات کاری دست‌کم ۳۰ درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند و پس از ساعت ۱۳ این میزان کاهش باید به ۶۰ درصد برسد.

وی اضافه کرد: این اقدام بخشی از برنامه کلان برای کنترل ناترازی برق در زمان اوج مصرف تابستانی است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با برخورداری از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک، همه شهرستان‌ها به جز مشهد و طرقبه شاندیز را زیرپوشش دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.