شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تداوم اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران علیه فلسطینیان در کرانه باختری و شمال قدس

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:05
تهران-ایرنا- نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و شمال قدس اشغالی به اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ادامه می دهند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برده و علاوه بر بازرسی و اقدامات سرکوبگرانه، شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.

منابع محلی هم از حمله نظامیان اشغالگر به شهر نابلس و اردوگاه «العین» در غرب این شهر خبر دادند.

نظامیان اسرائیلی همچنین به منزلی در روستای «فلامیه» در شمال شرق «قلقیلیه» یورش بردند.

همچنین اشغالگران به رام الله و البیره نیز حمله ور شدند و در شهرک «سردا »در شمال رام الله ایست بازرسی دایر و تردد خودروها را مختل کردند.

در «کفرمالک» در شمال شرق رام الله نظامیان اشغالگر سه فلسطینی را بازداشت کردند. آنها همچنین به شهرک «بیت فجار» در «بیت لحم» حمله ور شدند.

نظامیان اسرائیلی در شهر «جنین» نیز به محله «الزهره» یورش بردند و ساختمان های مسکونی را عرصه تاخت و تاز خود قرار دادند.

در روستای «رامین» در شرق طولکرم نیز نظامیان اسرائیلی پست بازرسی دایر کرده و خودروها و رهگذران در منطقه را مورد بازرسی قرار دادند.

آنها همچنین در قدس اشغالی به شهرک «حزما» حمله ور شدند. شهرک «جبع» در شمال قدس اشغالی نیز از حملات اشغالگران در امان نماند.

به گزارش ایرنا، از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در سال ۲۰۲۳ که صهیونیست‌ها سرکوبگری و حملات خود را به کرانه باختری تشدید کرده‌اند، هر روز این منطقه شاهد حملات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.