شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

۱۷ هزار تن گندم در مازندران خریداری شد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 08:20
ساری- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران از خرید ۱۷ هزار تن گندم به ارزش بیش از ۸۳۶ میلیارد تومان از کشاورزان استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد ابراهیم تولایی روز پنجشنبه در نشست شورای اقتصادی مازندران در ساری که با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استانداری برگزار شد، اقدامات اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی را در اجرای عملیات خرید تضمینی گندم شایسته تقدیر خواند.

وی با اشاره به نقش راهبردی خرید تضمینی در تأمین امنیت غذایی و حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی اظهار داشت: تدارک زیرساخت‌ها، آمادگی مراکز خرید، هماهنگی بین‌دستگاهی و برنامه‌ریزی دقیق برای دریافت و ذخیره‌سازی محصول، زمینه اجرای مطلوب این طرح ملی را فراهم کرده است.

تولایی بر لزوم استمرار هماهنگی میان دستگاه‌های متولی، تسریع در روند تحویل محصول کشاورزان و پرداخت به‌موقع مطالبات گندم‌کاران تأکید کرد و افزود: حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد انگیزه برای افزایش تولید محصولات راهبردی، از اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌رود.

۱۷ هزار تن گندم در مازندران خریداری شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، نیز با اعلام اینکه تاکنون ۱۷ هزار تن گندم به ارزش بیش از ۸ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال از کشاورزان استان خریداری شده، گفت: تمامی ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات مناسب به کشاورزان به کار گرفته شده است.

وی گفت: خرید تضمینی گندم به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی دولت، نقش مؤثری در تأمین امنیت غذایی کشور و پایداری زنجیره تأمین محصولات اساسی دارد

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.