شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

فعال شدن آژیرهای هشدار و سامانه های پدافندی در بحرین

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 04:41
برخی رسانه‌‎های خبری از فعال شدن سامانه‌های پدافندی در بحرین خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی در بحرین فعال شده است.

پیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران از حمله تلافی جویانه به ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین خبر داده بود.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی خود، قرار داد.

در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت.

ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد: دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.