شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

مدیرعامل بورس تهران: ورود استارتاپ‌ها در گرو تصمیم نهادهای نظارتی است

دیجیاتو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 15:05
قصه عرضه اولیه و پذیرش استارتاپ‌ها در بورس سر دراز دارد. The post مدیرعامل بورس تهران: ورود استارتاپ‌ها در گرو تصمیم نهادهای نظارتی است appeared first on دیجیاتو.

محمود گودرزی با بیان اینکه پیگیری‌ها برای ورود شرکت‌های اقتصاد دیجیتال به بازار سرمایه در حال انجام است، گفت تصمیم‌گیری در این زمینه تنها در اختیار بورس نیست و نهادهای نظارتی دیگر نیز باید تصمیم‌‌گیری کنند.

او در حاشیه مراسم عرضه اولیه گروه توسعه مالی فیروزه درباره آخرین وضعیت پذیرش استارتاپ‌ها گفت به نظرشان حتی ورود این شرکت‌ها به بورس تهران دیر هم شده است.

به گفته گودرزی، بورس تهران برنامه دارد شرکت‌های اقتصاد دیجیتال را وارد بازار سرمایه کند تا تنوع صنایع حاضر در بازار افزایش یابد.

دیوار یکی از شرکت‌های نسل اولی اکوسیستم استارتاپی ایران است که پس از یک سال هنوز تکلیف بورسی شدن آن مشخص نیست.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.