شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

با یک نامه کوتاه، مورینیو از بنفیکا خداحافظی کرد

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:19
ژوزه مورینیو در نامه‌ای کوتاه در شبکه‌های اجتماعی برای بنفیکا نوشت: «نمایندگی این باشگاه برایم افتخار و امتیاز بود.»

به گزارش "ورزش سه"، تمام مراحل انجام شده است: فلورنتینو پرز انتخابات را برد، مورینیو به مادرید رسید، و انتقال او به‌طور رسمی به نهاد ناظر بازار سرمایه پرتغال اطلاع داده شد (چون بنفیکا در بازار بورس حضور دارد، همه نقل‌وانتقالات باید ابتدا در آنجا ثبت شوند).

 و حالا، نامه خداحافظی منتشر شده است؛ متنی کوتاه که پایان دوره او در لیسبون را نشان می‌دهد. او نوشته است: «نمایندگی این باشگاه برایم افتخار و امتیاز بود.» همه چیز مشخص است. اعلام بازگشت او تقریباً فوری است.

2459622

بیانیه مورینیو: «از رئیس باشگاه، روی کاستا، برای فرصتی که به من داد تا در خدمت بنفیکا کار کنم تشکر می‌کنم. نمایندگی این باشگاه برایم افتخار و امتیاز بود. همچنین از همه کارکنان بنفیکا که حرفه‌ای‌گری، تعهد و شایستگی‌شان مثال‌زدنی بوده، قدردانی می‌کنم. به بازیکنانی که افتخار همکاری با آن‌ها را داشتم، صمیمانه‌ترین تشکر و آرزوی پیشرفت شخصی و حرفه‌ای را تقدیم می‌کنم. این باور را با خود می‌برم که در بسیاری از لحظات، رابطه‌ای ماندگار ساختیم: بازیکن بهتر در یک روز، بازیکن بهتر برای همیشه.»

امضای قرارداد با رئال چه زمانی اعلام خواهد شد؟

این همان سؤال اصلی است. انتقال نهایی شده و فقط بیانیه رسمی باقی مانده است. انتظار می‌رود امروز اعلام شود، اما ساعت مشخصی تعیین نشده و ممکن است هر لحظه منتشر شود. احتمال زیاد مراسم معارفه فردا خواهد بود، هرچند هنوز قطعی نشده است. در هر حال مورینیو سرمربی رئال مادرید خواهد شد؛ بازگشتی پس از ۱۳ سال. او رسماً با بنفیکا خداحافظی کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.