شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

مصر خواستار کاهش تنش در منطقه شد

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:27
تهران -ایرا -- وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای در مورد تحولات شب گذشته در منطقه، خواستار کاهش تنش‌ها و احترام به قوانین بین المللی شد.

به گزارش ایرنا، وزارت خارجه مصر در این بیانیه که در تارنمای آن منتشر شد، بر اهمیت کاهش تنش ها، احترام به قوانین بین المللی در جهت حفظ امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

وزارت خارجه مصر در ادامه این بیانیه، بدون پرداخت به ریشه های تجاوز واشنگتن- تل آویو به منطقه و نقض مکرر آتش بس توسط ارتش آمریکا، حمله به اردن، بحرین و کویت را محکوم کرد.

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) صبح امروز اعلام کرد، در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد خود، برخی از پایگاه های آمریکا در منطقه هدف هجوم قدرتمند ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد، ارتش جنایتکار آمریکا بداند در صورت تکرار تعرض به جمهوری اسلامی ایران، حملات سهمگین و گسترده تر علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.