شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

کابینه امنیتی اسرائیل: در صورت شلیک موشک از لبنان، به بیروت حمله می‌کنیم

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 15:50
تهران-ایرنا- کابینه امنیتی رژیم اشغالگر تصمیم گرفت که هر موشکی که از لبنان به سوی اسرائیل شلیک شود، بدون نیاز به دریافت مجوز سیاسی، با حمله به بیروت پاسخ داده خواهد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه امنیتی اسرائیلی امروز سه شنبه در نشست خود تصویب کرد که در صورت شلیک موشک از داخل اراضی لبنان به سمت داخل اراضی اشغالی فلسطین، بدون موافقت سیاسی، به بیروت حمله کند.

رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس در داخل لبنان و انجام عملیات ترور و تخریب، هر روز این آتش بس را نقض کرده و حزب الله در واکنش به این اقدامات، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در داخل لبنان و خارج از آن هدف قرار داده است.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، پیام پایبندی اخلاقی، سیاسی و میدانی در قبال لبنان است، از دولت این کشور خواست که با استفاده از از این فرصت، روابط خود با تهران را اصلاح کند.

حزب الله لبنان در بیانیه ای تاکید کرد: پاسخ ایران بر این مساله تاکید دارد که مصلحت ثبات منطقه در این است که تمام تلاش ممکن برای حفظ توافقات به کار گرفته شود و دشمن قبل از هر طرف دیگری به آن پایبند باشد.

حزب الله افزود: پاسخ موشکی ایران به اسرائیل در واقع پیام شفاف و روشن ایران به تمام کسانی بود که به تلاش برای ثبات در منطقه اهمیت می دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پاسخ ایران به طور همزمان با حمایت انصارالله یمن در چارچوب اقدام مشترک برای بازدارندگی رژیم صهیونیستی همراه شد. هدف پیام بازدارندگی این است که به دولت آمریکا بفهماند حمایت هایش از تجاوزهای اسرائیل علیه کشور ما منجر به فروپاشی تمام توافقات می شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.