شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

از این همه اراجیف درباره کلوپ کلافه شده‌ام!

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:31
خشم مدیربرنامه‌های کلوپ از شایعات حضور این مربی در الاتحاد عربستان به اوج رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مارک کوزیکه، مدیربرنامه‌های یورگن کلوپ 58 ساله، بار دیگر به شایعاتی که موکلش را به نیمکت یک باشگاه مرتبط می‌کند واکنش نشان داد؛ این بار نوبت به باشگاه الاتحاد جده رسیده بود. 

او در گفتگو با رسانه «وین‌وین» گفت: «من از تمام این اراجیف کلافه شده‌ام. همه این حرف‌ها آزاردهنده و بی‌معنی است.»

این مدیربرنامه چند روز پیش نیز با خاموش کردن هرگونه گمانه‌زنی درباره حضور احتمالی کلوپ در رئال مادرید (در صورت پیروزی انریکه ریکلمه، دیگر نامزد انتخابات ریاست این باشگاه)، اعلام کرده بود: «یورگن از نقش خود در مجموعه ردبول خوشحال است و در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای هدایت یک باشگاه ندارد.»

سرمربی سابق لیورپول از ۹ اکتبر ۲۰۲۴ به عنوان مدیر فوتبال در گروه ردبول فعالیت می‌کند.

2438144

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.