سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به نقض آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ازسرگیری جنگ به نفع کسی نیست.
به گزارش تسنیم، لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه هشتم ژوئن، در پاسخ به سوالی در مورد تحولات جدید خاورمیانه، ضمن ابراز نگرانی عمیق چین از این وضعیت، تاکید کرد که درگیری مجدد به نفع هیچ طرفی نیست.
وی گفت: چین امیدوار است که همه طرفهای مربوطه، به تعهدات خود در زمینه آتشبس عمل کنند، روند مذاکرات را حفظ کنند، به حل اختلافات از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک پایبند باشند و در اسرع وقت به یک آتشبس جامع و پایدار دست یابند و شرایط لازم را برای بازگرداندن صلح و آرامش به خاورمیانه و منطقه خلیج فارس ایجاد کنند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.