شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ما حتما اقدام خواهیم کرد ... + ویدئو | خط و نشان ایران برای دشمن

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:27
بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تا هر کجا منافع ملی ما اقتضا کند، ما حتما اقدام خواهیم کرد؛ اجازه ادامه تعرضات آمریکا و اسرائیل به ایران را نخواهیم داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بقایی بیان کرد: مدنظر داشته باشید که جمهوری اسلامی ایران در این ۹۰ روز، در این حدود دو ماه بعد از آتش بس ۱۹ فروردین تاکنون خویشتن داری فوق العاده‌ای از خودش نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه: مسئولیت هر اتفاقی که در منطقه ما می افتد…

وی ادامه داد: اقدامی که ایران دیشب انجام داد کاملاً یک اقدام دفاعی در چارچوب دفاع از ایران، ماده ۵۱ منشور بود. الان با وضعیتی مواجهیم که طرف‌های مختلف، هم در سطح منطقه و هم در سطح بین‌المللی طبیعتاً برای کمک به کاهش تنش تماس می گیرند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.