شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

سخنگوی وزارت خارجه: مسئولیت هر اتفاقی که در منطقه ما می افتد ... | ویدئو

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 10:57
بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: مسئولیت هر اتفاقی که در منطقه ما می افتد چه آمریکا عامل باشد چه نه، با خود آمریکاست.

به گزارش همشهری آنلاین، بقایی گفت: آنچه برای ما مهم است این است که مسئولیت آمریکا به عنوان طرف تفاهم آتش بس ۱۹ فروردین محرز هست. هر اتفاقی که در منطقه ما بیفتد، چه خود آمریکا عامل نقض آتش بس باشد، از طریق حمله به کشتی های تجاری ایران، تعرض به مناطق جنوبی کشور و یا به واسطه رژیم صهیونیستی در لبنان یا همدستی با آمریکا در منطقه خودمان، مسئولیت مستقیم آمریکا محرز هست و پیامدهای تشدید تنش هم بر عهده آمریکا خواهد بود.

وی ادامه داد: اقدامات رژیم صهیونیستی از سیاست‌های آمریکا جدا نیست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.