شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

گفت و گوی مهم ایران و عربستان درباره نقض آتش بس

اقتصادنیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 02:25
اقتصادنیوز: عباس عراقچی با همتای سعودی خود درباره نقض آتش بس گفت و گو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان، وزرای امور خارجه ایران و عربستان، بامداد دوشنبه در یک تماس تلفنی درباره پاسخ نیروهای مسلح ایران به نقض آتش مورخ ۱۹ فروردین و تداوم اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و منطقه گفت‌وگو و رایزنی کردند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.