شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

قرارگام خاتم‌الانبیا: ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف کند

الف دوشنبه 18 خرداد 1405 - 00:54
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اقدام ایران در مورد هدف قرار دادن اهدافی در سرزمین‌های اشغالی در پی عبور رژیم کودک کش صهیونیستی از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، تصریح کرد: ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتش بس، شرارت‌های خود علیه مردم مظلوم لبنان را با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بین‌المللی روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های فسفری مرتکب جنایات جنگی می‌گردد.

وی گفت: با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران رژیم کودککش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحبه بیروت را هدف قرار داده است؛ قبلاً اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضایعه بیروت اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی مورد هجوم قرار می‌دهیم.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در پایان تصریح کرد: ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبنده‌تر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.