شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بازیکنان ایران حق شب خوابیدن در آمریکا را ندارند!

شمال نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 16:10
تریتا پارسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تیم ملی ایران در مکزیک مستقر خواهند شد و سپس برای هر بازی به آمریکا پرواز خواهند کرد.

 تریتا پارسی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به بازیکنان جام جهانی ایران ویزای ورود به ایالات متحده اعطا شده است. اما آنها شب را در ایالات متحده نخواهند ماند.

 

آنها در مکزیک مستقر خواهند شد و سپس برای هر بازی به آنجا پرواز خواهند کرد.

این بدان معناست که آنها باید در همان روز بازی از طریق اداره مهاجرت ایالات متحده از مرز عبور کنند.

 

این یک فاجعه است.

 

بازیکنان ایران حق شب خوابیدن در آمریکا را ندارند!


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.