شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

نماینده بابل رئیس مجمع نمایندگان مازندران شد

شمال نیوز شنبه 16 خرداد 1405 - 10:53
احمد فاطمی نماینده مردم بابل و عضو کمیسیون اجتماعی بعنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان انتخاب شد.
نماینده بابل رئیس مجمع نمایندگان مازندران شد

به گزارش شمال نیوز، در نشست اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی پس از انتخاب رئیس جدید مجمع که با اجماع نظر اعضای مربوطه صورت گرفت از خدمات غلامرضا شریعتی رئیس قبلی این مجمع تقدیر شده است.

 

براساس آیین‌نامه داخلی مجمع نمایندگان مازندران، رئیس این مجمع بصورت دوره ای و برای مدت 6ماه با رآی اعضای مربوطه انتخاب می شود.

 

 مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی 12 عضو دارد که از 9 حوزه انتخابیه به خانه ملت راه یافتند. 

 

این مجمع، هماهنگی برای پیگیری مسائل کلان، هم افزایی در روند توسعه استان مازندران ونیز هم اندیشی در خصوص راههای برون رفت از چالش های اساسی پیش روی دیار علویان را با مشارکت ارکان توسعه پایدار و دستگاههای‌اجرایی در دستور کار دارد.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.