قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در سفر به استان اصفهان، با تاکید بر ثبات بازار در شرایط جنگی و هشدار به اخلالگران بازار گفت: هرگونه تلاش برای ایجاد ناآرامی در بازار با برخورد قاطع مواجه میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس ذاقلی قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی در سفر به استان اصفهان، با تاکید بر ثبات بازار در شرایط جنگی و هشدار به اخلالگران بازار گفت: هرگونه تلاش برای ایجاد ناآرامی در بازار با برخورد قاطع مواجه میشود.
قائم مقام سازمان تعزیرات حکومتی افزود: هم اکنون هیچ مشکلی در تامین و فعالیت اصناف وجود ندارد.
عباس ذاقلی، گفت: تعزیرات حکومتی برای انجام ماموریتهای خود نیازمند همراهی همه مسئولان است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.