شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ترخیص و تحویل ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی سواری در منطقه اقتصادی بم

صدا و سیما سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:52
مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت: ترخیص و تحویل ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی سواری در منطقه اقتصادی بم پس از یک سال وقفه با پیگیری بازرسی کل استان کرمان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  دادخدا سالاری مدیرکل بازرسی استان کرمان گفت:ترخیص و تحویل ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی سواری در منطقه اقتصادی بم پس از یک سال وقفه با پیگیری بازرسی کل استان کرمان انجام شد. 

 وی افزود: از مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ خودروی در انتظار ترخیص، بیش از نیمی از آنها به مشتریان تحویل شد. 

مدیرکل بازرسی استان کرمان افزود: اتخاذ تصمیمات عملیاتی در جلسه شورای نظارتی با همکاری استانداری جهت رفع موانع تولید و تسریع در روند خروج خودرو‌ها از گمرک بم انجام می‌شود. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.