مأموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موفق شدند دو نفر از اراذل و اوباش مسلح و متواری را در دو نقطه از پایتخت دستگیر کردند.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مأموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دو نفر از اراذل و اوباش مسلح و متواری را که پیشتر در شیراز و اراک در پروندههای جداگانه با استفاده از سلاح سرد و گرم موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، در دو نقطه از پایتخت دستگیر کردند.
به گفته پلیس، این افراد که مدتی تحت تعقیب بودند، در عملیاتهای جداگانه و مقتدرانه در جنتآباد و افسریه شناسایی و بازداشت شدند.
این گزارش حاکی است که این دو متهم به دلیل اقدامات مجرمانه خود در شهرستانهای محل فعالیتشان، تحت رصد نیروهای انتظامی قرار داشتند و پس از فرار به تهران، در عملیات ضربتی مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بازداشت و جهت مجازات به شهرهای محل ارتکاب جرم اعزام شدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.