شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بررسی توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی استان چهارمحال و بختیاری در سطح فوق توزیع و انتقال

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:44
برنا_ گروه استان‌ها: توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی استان چهارمحال و بختیاری در سطح فوق توزیع و انتقال بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از چهارمحال و بختیاری؛ مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌ها؛ افزایش پایداری انرژی برق، بهبود قابلیت اطمینان و ایجاد بستر مناسب برای تولید و سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند، بر تسریع روند اجرای مصوباتی از قبیل توسعه فیدرخانه پست فوق توزیع شهرستان فارسان و ناغان، نصب تجهیزات در پست فوق توزیع شهرستان بن، دیوار کشی پست جنوب شهرکرد تاکید کرد.

محسنی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان نیز از آماده افتتاح بودن پست فوق توزیع شهرستان فلارد با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: پروژه توسعه تجهیزات جدید ایستگاه فوق توزیع شهرکرد و خطوط سفیددشت، فرادنبه در پست انتقال جهان بین نیز آماده بهره‌برداری است. 

به گزایش برنا، بهره‌برداری از ایستگاه فوق توزیع بروجن ۲ تا پایان سال جاری، بهره‌برداری از پست فوق توزیع سفید دشت ۲ ، پیگیری فیدرخانه ایستگاه فوق توزیع ناقان و فارسان ، توسعه بانک‌های خازنی ایستگاه فوق توزیع بن و شهید موسوی شهرکرد نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مدیرعامل شرکت برق منطقه استان اصفهان؛ توسعه زیرساخت‌های برقرسانی در سطح فوق توزیع و انتقال مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.