شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

خوشحالی پرسپولیسی‌ها از محرومیت یک پرسپولیسی!

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:32
برنا-گروه ورزشی: برخی معتقد هستند محرومیت مدافع مجارستانی سرخ پوشان نه تنها باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس نشده بلکه خوشحالی آنها را در پی داشته است.

به گزارش برنا، دنیل گرا مدافع راست مجارستانی پرسپولیس باز هم کارت زرد گرفت و محروم شد تا بازی بعدی سرخپوشان را از دست بدهد. این قضیه واکنش مثبت هواداران پرسپولیس و در پی داشته و  برخی آنها از محرومیت مدافع تیمشان ابراز خوشحالی کرده‌اند!

دنیل گرا که برای تقویت جناح راست پرسپولیس جذب شده بود در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و یکی از بازیکنان ضعیف تیمش محسوب می‌شود. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند پرسپولیس در جناحین با مشکلات زیادی مواجه است و حتی برخی معتقدند نفراتی، چون سهیل صحرایی بهتر و با انگیزه‌تر از دنیل گرا بودند.

 مدافع مجاری پرسپولیس  به لحاظ فنی نتوانسته انتظارات را برآورده کند  اما باز هم اوسمار از وجودش استفاده می‌کند و حالا باید دید در غیاب او چه تصمیمی برای پست دفاع راست پرسپولیس می‌گیرد؟

گفتنی است پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر و در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.