شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تیم رحمتی دو محروم را روی دست پرسپولیس گذاشت!

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:31
برنا - گروه ورزشی: پرسپولیس علاوه بر شکست مقابل خیبر خرم آباد، برای دیدار بعدی دو محروم دارد.

به گزارش برنا، پرسپولیس برای بازی بعدی خود در هفته بیست و سوم لیگ برتر دو محروم دارد.

در بازی اخیر سرخ پوشان برابر خیبر خرم آباد که با برتری دو بر یک شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید، دانیل گرا مدافع سرخ پوشان یکی از مردان اخطاری پرسپولیس بود.

با کارت زردی که این بازیکن تازه وارد پرسپولیس از بیژن حیدری دریافت کرد، این بازیکن پس از چهار بازی در ترکیب سرخ ها، چهار اخطاره شد تا برای بازی مقابل ذوب آهن اصفهان از همراهی تیمش در هفته بیست و سوم محروم شود. علاوه بر این مارکو باکیچ دیگر بازیکن اخطاری قرمزها در این دیدار نیز با دریافت کارت زرد بازی بعدی تیمش را از دست داد.

انتهای پیام/ 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.