شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

اردو بدون حضور سرمربی/ تیم ملی تکواندو راهی کیش می‌شود

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:30
برنا - گروه ورزشی: اعضای تیم ملی کشورمان برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه راهی کیش می‌شوند.

تیم ملی تکواندو کشورمان که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان و چند تورنمنت بین المللی پیش از آن آماده می‌شود، تا ساعاتی دیگر راهی جزیزه کیش می‌شود.

این اردو به میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد و تکواندوکاران ملی پوش کشورمان به مدت ۱۰ روز در جزیره مرجانی تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می‌کنند.

یاسین ولی زاده، مهدی رزمیان، ابوالفضل زندی، امیرمحمد نصیر احمدی، مهدی حاج موسایی، علی اصغر علیمرادیان، متین رضایی، رادین زینالی، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری، امیر رضا صادقیان، امیر رضا غلامی، محمد حسین یزدانی، آرش وزیری، آرین سلیمی و علی نجفی تکواندوکارانی هستند که در این اردو حضور دارند.

علی تاجیک، مهرداد یوسفی، وحید ناصری و خیرالله قلی زاده هم کادر فنی و پزشکی تیم ملی را در این اردو تشکیل می‌دهند.

نکته قابل توجه غیبت مجید افلاکی در اردوی مذکور است که شایعات مربوط به قطع همکاری این سرمربی موفق با تیم ملی تکواندو را تقویت می‌کند. 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.