شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

منتخب چهل و چهارمین جشنواره تئاتر فجر میهمان سالن سمندریان می‌شود

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:29
برنا - گروه فرهنگ و هنر: نمایش «می‌خواستم اسبت باشم» از آثار برگزیده چهل و چهارمین جشنواره‌_تئاتر_فجر، از سوم اسفند در سالن سمندریان مجموعه ایران‌شهر به روی صحنه خواهد رفت.  

نمایش«می‌خواستم اسبت‌ باشم» به نویسندگی و کارگردانی معین رستمی، از آثار برگزیده‌ چهل و چهارمین‌ جشنواره‌_تئاتر_فجر ، از سوم اسفند در سالن استاد سمندریان مجموعه ایران‌شهر، ساعت ۱۹ به روی صحنه خواهد رفت.‌

این نمایش که از تولیدات باشگاه_تئاتر_سوره است، توانست عناوین «برگزیده بهترین نمایشنامه اقتباسی بخش صحنه‌ای» و «برگزیده بهترین بازیگر مرد بخش صحنه‌ای» را از چهل‌وچهارمین جشنواره تئاتر فجر از آن خود کند.

در این نمایش که برداشتی از داستان سیاوش شاهنامه فردوسی حکیم روایت می شود، سجاد بختیاری‌زاده، امیرحسین‌ شعبانیان، علی نادری و سعید جردکانی‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

متقاضیان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.