شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

توسعه مخازن زیرزمینی پسماند در معابر شهری در دستور کار

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:27
برنا - گروه اجتماعی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از توسعه مخازن زیرزمینی پسماند در معابر پایتخت خبر داد و گفت: این طرح با هدف بهبود جمع‌آوری پسماند و ارتقای سیما و منظر شهری در حال گسترش است.

محسن قضاتلو، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، از ادامه و گسترش طرح مخازن زیرزمینی پسماند در معابر شهری خبر داد و اظهار کرد: "در حال حاضر، اجرای ۱۲ مخزن زیرزمینی در محدوده بازار تهران در دستور کار قرار دارد که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در حال اجرا هستند. "

وی افزود: "این طرح پیش‌تر در منطقه ۱۷ شهرداری تهران به اجرا درآمده و در منطقه ۷ نیز یک مورد از مخازن زیرزمینی نصب و راه‌اندازی شده است. "

قضاتلو با تأکید بر اهداف این طرح، تصریح کرد: "دولت و شهرداری تهران در راستای ارتقای سیما و منظر شهری و بهبود فرآیند جمع‌آوری پسماندها، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توسعه مخازن زیرزمینی انجام داده است. سال آینده، در معابری که شرایط فنی و اجرایی لازم را دارند، از ظرفیت مخازن دفنی استفاده خواهیم کرد. "

وی همچنین افزود: "در این راستا، برخی از مخازن فعلی حذف و مابقی ساماندهی خواهند شد تا به بهبود وضعیت جمع‌آوری و مدیریت پسماند در سطح شهر کمک کنیم. "

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.