برنا- گروه اجتماعی: مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص سرنوشت تکمیل ظرفیت مجوز استخدامی این وزارتخانه گفت: این ظرفیت تا یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.
به گزارش برنا، دکتر شاهرخ رامزی درباره جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار مجوز این وزارتخانه، آزاد باقیمانده و براساس هماهنگیهایی که با سازمان اداری و استخدامی انجام دادهایم فرآیند تکمیل ظرفیت پستها و مجوزهای باقیمانده تا یک ماه آینده شروع میشود.
او درباره وضعیت فراوانی گروهها گفت: بیشترین تعداد فراوانی در حوزه پرستاری و گروه پرستاری است؛ به نحوی که حدود ۱۱ هزار مورد از مجموع ۲۷ هزار مجوز برای پرستاری بود.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.