شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

افشین خبر داد: فعال شدن بسته «۱+۷»/ دریافت مبالغی از سوی برخی شرکت‌های دانش‌بنیان

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:23
برنا- گروه سیاسی: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، از فعال شدن بسته «۱+۷» خبر داد و گفت: برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق این بسته مبالغ خود را دریافت کردند.

حسین افشین در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته ۷ به اضافه ۱ فعال شده است و چند شرکت دانش‌بنیان نیز مبالغ خود را دریافت کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص بودجه این معاونت در سال آینده نیز ادامه داد: آنچه الان مصوب شده، این است که جهشی نسبت به سال قبل در بودجه داشتیم. البته خیلی زیاد نیست، اما نسبت به سال قبل وضعیت ما بهتر است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور بیان کرد: نصف بودجه‌ای که به معاونت تخصیص داده می‌شود، به صندوق نوآوری و شکوفایی داده می‌شود و از این طریق تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان داده می‌شود.

افشین همچنین درباره تعامل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با سایر وزارتخانه‌ها گفت: این معاونت با تمام وزارتخانه‌ها تعامل کاملی دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.