شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

آغاز بازسازی واحد‌های آسیب دیده در جنگ در منطقه ۴

صدا و سیما یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:26
عملیات احداث ۲۴۰ واحد مسکونی که بر اثر حملات دشمن آمریکایی - صهیونی تخریب شده بودند، امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سیدمحمد موسوی ، شهرداری منطقه ۴ تهران  امروز از آغاز احداث ۲۴۰ واحد آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم واقع در خیابان جاجرودی این منطقه خبر داد و گفت: در کل منطقه ۴ بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد ۷۸۵۰ واحد تعمیر و تحویل ساکنان شده است. ۵۵۰ واحد هم مشمول تخریب و نوسازی است که برخی واحد‌ها را خود مالکین تقاضای تخریب داشتند و از این تعداد امروز ساخت ۲۴۰ واحد کلنگ خورد و در بازه زمانی حداکثر دوساله تحویل خواهد شد.
علیرضا زاکانی ، شهردار تهران هم امروز در حاشیه مراسم آغاز احداث ۲۴۰ واحد آسیب دیده در جنگ تحمیلی سوم در خیابان جاجرودی با اعلام اینکه از حدود ۶ هزار نفر ساکن در هتل‌ها، ۴۰ درصد به خانه‌هایشان برگشته‌اند، گفت: پرونده بازسازی ۵۱ هزار واحد آسیب دیده در جنگ را تا تیرماه می‌بندیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.