حساب مجازی نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس خطاب به آمریکا نوشت: تسلط بر تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.
نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس: دستتان به تنگه هرمز نمیرسد نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس: دستتان به تنگه هرمز نمیرسد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حساب مجازی نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس در واکنش به تحریم این نهاد از سوی وزارت خزانهداری آمریکا، ضمن محکوم کردن این اقدام نوشت: تحریمشدن از سوی کشوری که رئیس آن به دزدی دریایی افتخار میکند را نشانهای از عملکرد مثبت خود میدانیم.
در این پیام خطاب به آمریکا آمده: تسلط بر تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.
نهاد مدیریت آبراه خلیجفارس تاکید کرده: علیرغم اقدامات تنشزای ایالات متحده در آبهای خلیج فارس و دریای عمان، این نهاد در راستای تسهیل تردد، بیوقفه به بررسی و ارائه مجوز عبور به شناورهای غیرمتخاصم ادامه میدهد و به زودی آماری از ماه اول فعالیت نهاد منتشر خواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.