به گزارش ایرنا ، احمد شریعتی روز چهارشنبه در نشست ستاد مرکزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه سربازان وزارت جهاد کشاورزی در استان تهران توانستند در شرایط جنگ، امنیت غذایی را حفظ کنند حتی برای یک روز هم کشتارگاههای ما تعطیل نشد و مردم هیچ کمبودی در گوشت، تخممرغ و فرآوردههای خام احساس نکردند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید گفت: اولین عید قربانی است که جای شهید عظیمالشأن ما خالی است یاد سرداران رشید اسلام، کودکان دبستانی میناب، جوانان ناب دنا و همه مردمی که در جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت رسیدند را گرامی میدارم.
مدیرکل دامپزشکی استان تهران با قدردانی از استاندار تهران، از هماهنگی ۱۳ تا ۱۴ دستگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد، جهاد، امور عشایر، استانداری و سازمان میادین برای برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی خبر داد.
مدیرکل دامپزشکی استان تهران به تشریح جزئیات طرح نظارت پرداخت و گفت: ۲۴۶ نفر دامپزشک و ۲۸ نفر روحانی نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی را در سطح استان بر عهده دارند.
به گفته وی، ۲۰ مرکز در سطح شهر تهران برای دسترسی آسان مردم به دام سالم و کشتار تحت نظارت پیشبینی شده و همچنین ۶۱ تیم ثابت، ۳۲ تیم سیار و ۳۲ تیم ثابت وزارتی از امروز فعالیت نظارتی خود را آغاز کردند.










