شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

در ایام جنگ، حتی یک روز هم کشتارگاه‌های دام تهران تعطیل نشد

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:08
تهران ـ ایرنا ـ مدیرکل دامپزشکی استان تهران با تاکید بر برنامه ریزی منسجم در تامین امنیت غذایی مردم گفت: در ایام جنگ رمضان هیچ واحد تولیدی و بسته بندی دامی در این استان تعطیل نشد.

به گزارش ایرنا ، احمد شریعتی روز چهارشنبه در نشست ستاد مرکزی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام عرفه و عید سعید قربان اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه سربازان وزارت جهاد کشاورزی در استان تهران توانستند در شرایط جنگ، امنیت غذایی را حفظ کنند حتی برای یک روز هم کشتارگاه‌های ما تعطیل نشد و مردم هیچ کمبودی در گوشت، تخم‌مرغ و فرآورده‌های خام احساس نکردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید گفت: اولین عید قربانی است که جای شهید عظیم‌الشأن ما خالی است یاد سرداران رشید اسلام، کودکان دبستانی میناب، جوانان ناب دنا و همه مردمی که در جنگ ظالمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت رسیدند را گرامی می‌دارم.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران: هیچ واحد تولیدی و بسته بندی دامی در ایام جنگ تعطیل نشد

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با قدردانی از استاندار تهران، از هماهنگی ۱۳ تا ۱۴ دستگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد، جهاد، امور عشایر، استانداری و سازمان میادین برای برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی خبر داد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران به تشریح جزئیات طرح نظارت پرداخت و گفت: ۲۴۶ نفر دامپزشک و ۲۸ نفر روحانی نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی را در سطح استان بر عهده دارند.

به گفته وی، ۲۰ مرکز در سطح شهر تهران برای دسترسی آسان مردم به دام سالم و کشتار تحت نظارت پیش‌بینی شده و همچنین ۶۱ تیم ثابت، ۳۲ تیم سیار و ۳۲ تیم ثابت وزارتی از امروز فعالیت نظارتی خود را آغاز کردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.