به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در مراسمی حماسی، حسین محمدی، جانباز جانبرکف دوران دفاع جنگ رمضان که ملت ایران او را با نام پرطنین «آقای لانچر» میشناسند، با حضور در مرکز وکلای قوه قضائیه، به طور رسمی وکالت خود را برای اقامه دعوی علیه دشمن آمریکایی صهیونی تقدیم کرد.
حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: به خونخواهی امام شهید، قصد داریم از ۹۰ میلیون مردم ایران برای اقامه دعوی علیه دشمنان وکالت اخذ کنیم.