شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

جزئیات افزایش پلکانی سنوات بازنشستگی کارکنان دولت از سال ۱۴۰۵

شمال نیوز دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 18:29
بر اساس قانون جدید بازنشستگی که اجرای آن از سال ۱۴۰۵ آغاز می‌شود، سنوات خدمت کارکنان دولت به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت. این تغییرات بسته به میزان سابقه فعلی کارکنان، فرمول‌های متفاوتی را شامل می‌شود.
جزئیات افزایش پلکانی سنوات بازنشستگی کارکنان دولت از سال ۱۴۰۵

سنوات بازنشستگی کارکنان دولت به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

 

به گزارش شمال نیوز، بر اساس قانون جدید بازنشستگی که از سال ۱۴۰۵ اجرایی می‌شود، سنوات خدمت برای کارکنان دولت به صورت پلکانی افزایش می‌یابد.

 

کارکنان با ۲۲ تا ۲۸ سال سابقه: به ازای هر سال باقی‌مانده تا بازنشستگی، ۳ ماه به سنوات خدمت اضافه می‌شود.

 

کارکنان با ۱۷ تا ۲۲ سال سابقه: به ازای هر سال باقی‌مانده تا بازنشستگی، ۴ ماه افزایش سنوات خواهند داشت.

 

کارکنان با کمتر از ۱۷ سال سابقه: سقف سابقه بازنشستگی از ۳۰ سال به ۳۵ سال افزایش پیدا می‌کند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.