وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه پروژه نیروگاه بوشهر فقط به ایران و روسیه ارتباط دارد و هیچ طرف دیگری حق دخالت در آن را ندارد،تأکید کرد که ایران حق کامل غنیسازی صلحآمیز اورانیوم را دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از المیادین،سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که ایران از حق کامل غنیسازی اورانیوم برای اهداف صلحآمیز برخوردار است.
لاوروف در پاسخ به سؤال خبرنگار المیادین درباره مذاکرات ایران و آمریکا برای توقف تجاوز گفت: مسکو قصد دخالت در مذاکرات واشینگتن و تهران را ندارد و برای آنها آرزوی موفقیت میکند. روسیه از هر نتیجهای که آمریکا و ایران آماده پذیرش آن باشند، حمایت خواهد کرد.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.