۱۳۰ نفر در اسرائیل به دلیل پخش عکس و فیلم محل اصابت موشکهای ایران بدون محاکمه در زندانند.

به گزارش شمال نیوز، ماشاءالله شمسالواعظین، تحلیلگر مسائل امنیتی و روزنامهنگار با سابقه درمورد محدودیتهای خبری در سرزمینهای اشغالی گفت: اسرائیل تمام محدودیتها را اعمال کرد؛ هر کسی عکس یا فیلم از محل اصابت موشکهای ایران منتشر میکرد، بدون دادرسی ۶ ماه زندانی میشد.
وی ادامه داد: الان ۱۳۰ نفر در اسرائیل بدون محاکمه به این دلیل در زندان هستند. روزنامهنگاری بحران یعنی شوک فوری به مردم وارد نکنیم، برخی سانسورها در جنگ طبیعی است اما این دروازهبانی خبر است.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.