شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

وزرای خارجه ایران و عربستان تحولات منطقه را بررسی و بر همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید کردند.

شمال نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:53
به گزارش شمال نیوز، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و رایزنی با مقامات چینی در پکن به سر می برد، ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت با «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد. طرفین در این گفتگو ضمن بررسی آخرین روند تحولات منطقه‌ای بر تداوم مسیر دیپلماسی و همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید...
وزرای خارجه ایران و عربستان تحولات منطقه را بررسی و بر همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید کردند.

به گزارش شمال نیوز، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار و رایزنی با مقامات چینی در پکن به سر می برد، ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت با «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد. طرفین در این گفتگو ضمن بررسی آخرین روند تحولات منطقه‌ای بر تداوم مسیر دیپلماسی و همکاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از بروز و تشدید تنش تاکید کردند. به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه بامداد امروز در راس یک هیأت دیپلماتیک وارد پکن شد. عراقچی در این سفر، با همتای چینی درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو و تاکید کرد که ایران در در عرصه دیپلماسی جدی و ثابت قدم است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.